گزارش

توضیح:من معمولا مطالبم رو اول تو ورد مینویسم تا وقتی آنلاین شدم وارد وبلاگم کنم بعد از بازی ایران و قطر یه مطلبی نوشتم اما یادم رفت وارد اینجا کنم تا بخونیدش حالا نوشتمش تا بخونیدش اما زیاد جدی نگیرید!!!

وقتی یحیی گل دوم رو به خودمون زد قلبم از ضربان ایستاد و از سر تا نوک پام تیر کشید اصلا باورم نمی کردم که الکی الکی داریم حذف میشیم...خلاصه زود کانال رو عوض کردم چون حال و حوصله دیدن اشکاشون بعد از بازی رو نداشتم. بعد ازگذشت ده دقیقه که حالم سر جاش اومد زدم شبکه سه ببینم چی کار کردن که فهمیدم یه گل زدن و مساوی کردن پس بهشون امیدوار شدم و با امیدواری به زدن گل سوم نشستم بازی رو ببینم که گل سوم رو زدن و من رو از یم سکته حتمی نجات دادن( جوونیه و هزار آرزو ).
اینم شرح بازی از زبان من.

خارج از بحث:امان از دست خوانندگان خاموش

LOVE is a word of light, written by a hand of light, upon a page of light

پاییز...