لطفا...

۱.خالی تر از همیشه ام لطفا مرا پر کنید...
با تشکر خودم
۲...

یک سال گذشت

بر اساس محاسبات من این جا یکساله شده...یعنی اگه بخوایم دقدیقتر بگیم ۲۷ شهریور یک ساله میشه. شاید بگید چرا آرشیو  از اسفند ۸۲ است. بله درست است ولی آرشیو چند ماه قبل از اسفند متاسفانه از بین رفته است.
اینجا ورژن دوم از بن بست ابهام است و ورژن یکش اینجاس و اگه برید اینجا متوجه میشید که اینجا یک ساله شده
به لینکهای لینک دونی هم سر بزنید

شرلوک هلمز/لینکدونی/ وبلاگ و عشق من

» دیروز موفق شدم آخرین جلد از داستانهای شرلوک هلمز رو تموم کنم. حالامن شدم یه پا کاراگاه اگه موردی قتلی سرقتی بود من در خدمتم...
» یه جورایی عاشق دات نتم یه جورایی هم دات کام حالا به نظر شما کدومش خوبه...
» هر تو زندگیش به عشق کسی زندس (زنده است!) و با یاد اون روز رو شب میکنه و شب رو روز. دیروز تو روزنامه همشهری با عشق من مصاحبه کردن  اگه تونستید روزنامه رو گیر بیارید و اون مصاحبه رو بخونید...
» سری هم به ستون لینکدونی بزنید هر چی لینک خونده شده رو اونجا گذاشتم تا دلم خوش باشه که لینکدونی دارم...
» وقتی چند نفر از اعضای خانواده بفهمن که تو اینترنت چی کار میکنی بهت یه جوره دیگه نگاه میکنن مخصوصا اگه آدرس وبلاگتم چند نفر از دوستان و دایی ها و عموها و غیره به دست بیارن دیگه روت نمیشه چیزی تو وبلاگت بنویسی...
» آی خسته شدم