آره قبول دارم...

» ...آره قبول دارم که کم کار شدم و دیر به دیر وبلاگم رو بروز میکنم ولی دست خودم نیست چند وقته سرم حسابی شلوغه و فرصت نشستن پشت کامپیوتر رو ندارم. اما کم کم به روال قبل بر میگردم و مرتب بروز میکنم.
»  فرا رسیدن ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) رو به شما تسلیت میگم.
» وقتی خبر ترور رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان رو شنیدم بد جوری خورد تو حالم...ای داد بیداد عجب دنیای عجیبیه...
» درسته که میگن حادثه خبر نمیکنه اما وقتی میتونیم جلوش رو بگیریم چرا باید این حرف رو بزنیم. چرا نباید یه کپسول آتیش نشانی کوچیک توی مسجد ارگ باشه تا اون همه نماز گذار الکی تو آتیش نسوزن...چرا باید بعد از اینکه یه اتفاقی افتاد بشینیم بگیم دیگه تکرار نمیشه...
» حرف آخر اینکه فعلا...

برف

برف میبارد
و دشت سپید...
و رد پای تو که به سراغم آمدی
در غروبی زمستانی

بزودی...

 » دوستان مگه دوئل تیکه های بد داره که سانسورش کردن
توضیح بیشتر : شنبه رفتم سینما آفریقا دوئل رو دیدم اما پشیمون شدم چون سانسور داشت
 » هنوزم توی استراحتم اما ویروس وبلاگ نویسی نمیزاره استراحت کنم
 » یکی هست برای ما یه دونه دعوت نامه ناقابل اورکات بفرسته آیا هست؟
 »
بزودی...( بعدا میگم)