داستان من و مرورگرها

بعد از اینکه مایکروسافت اعلام کرد دیگه از Ie استفاده نکنید چون آبکشه ما هم دست به کار شدیم تا یک مرورگر نجیب و چشم پاک پیدا کنیم.بعد از جستجو های روز و شب به مرورگری به نام Smart رسیدیم که بعد از مدتی دیدیم به مزاغمان خوش نمیاد. پس دوباره جستجو رو دوباره شروع کردیم که به مرورگری به نام Netscape رسیدیم اما یک ضد حال بد مارو از این مرورگر دور کرد و اونم این بود که (شاید درست بشه) نمیتونیم با این مرورگر مطلبی در بلوگ اسکای بنویسیم چون سیستمش نمیخوره. بعد از مدتی به مرورگر دیگری به نام Opera رسیدیم که مشکل قبلی رو داشت.دیگه داشتم بیخیال اینترنت و وبلاگ و ...میشدم که چشمم به جمال مرورگر دیگری به نام Touchnet آشنا شد.فعلا که داره خوب کار میکنه. اما دیروز که رفتم به مرتضی سر زدم دیدم از Mozila تعریف کرده و از اونجایی که من اهل تغییرات و نو آوری هستم شاید دوباره مرورگرم رو عوض کنم...
اما خودمونیما Ie چیزه دیگریه که دل کندن ازش برایم سخت مینماید

باید

باید تغییر کنم...باید چشمهایم رو بشورم کدر شده

ویزیتور

یه مسئله که خیلی وقته فکر من رو مشغول کرده مسئله ویزیتور این وبلاگ هست که همیشه در حال صعوده. اگه تعداد پیامهایی که برام گذاشتن رو ضرب در بینهایت هم کنید به تعداد عددی که ویزیتور نشوت میده نمیرسه!!!
اصلا بزارید یه نمونه : روز یکشنبه قبل از اینکه مطلب جدیدم رو وارد کنم ویزیتور عدد ۱۶۰۰ رو نشون میداد اما وقتی فرداش سر زدم تا ببینم چه خبره دیدم یه نفر برام پیام گذاشته اما ویزیتور عدد ۱۶۱۸ رو نشون میده. الان هم که سر زدم دیدم کسی پیام نگذاشته اما ویزیتور عدد ۱۶۳۲ رو نشون میده. یه نگاهی هم به قسمت رفرس انداختم دیدم دو تا لینک جدید هست یکی از کامنت پرشین بلوگ یکی هم از لیست جارچی. حالا به نظر شما مشکل از کجاس:
۱.وبلاگم خواننده ساکت داره(کسی که به وبلاگم سر میزنه اما پیامی نمیزاره)
۲.ویزیتور خرابه
۳.بیخیال شم!