دلتنگی

 دلم تنگ است میدانی چه بد دردیست دلتنگی
نشستن زیر نور ماه کنار کلبه سنگی
«خودم»

...

سلام و بسیار سلام درود و فراوان درود.
غیبتی ۱۲ روزه داشتم که ناخواسته بود و من زیاد در این تاخیر مقصر نبودم.
 چند روزی علاف!عوض کردن ویندوزم بودم که خیلی من رو اذیت کرد هنوز هم داره اذیت میکنه.
چند روزی هم گرفتار پدیده ای! به نام فیلتر بودم. وقتی خرواری و کیلویی سایتها رو فیلتر میکنن بلوگ اسکای هم فیلتر میشه.
بعضی ISP ها بلوگ اسکای رو فیلتر کرده بودن من هم مجبور شدم اشتراکم رو عوض کنم تا به بلوگ دسترسی داشته باشم.
به این خاطر یه کم تو نوشتنم وقفه افتاد.
اما وقتی به سایت دسترسی پیدا کردم و وارد وبلاگم شدم دلم حسابی گرفت...
 آخه با مراما ۱۲ روز ۴ تا پیام اینه رسم رفاقت...  نه جون من اینه(باهاتون قهرم)
از اینکه سرتون رو با نوشته هایم درد آوردم خیلی معذرت میخوام.
تا نوشته بعدی سبز باشید

باران

زیر باران
هر چه پاکی است
پاک خواهد شد
هر بدی
بیهودگی
یا مرگ
خاک خواهد شد.
زیر باران
هر چه حتی لحظه ای زیباست
می روید:
دانه از خاک سیاه ساکت شبگیر
یا شکوفه
از خمود خشکگاه شاخه ای
بر یک درخت پیر.
زیر باران هر چه حتی لحظه ای زیباست
می روید
مثل شعری در هوای گندم و گیلاس
ار من شهری
از من دلگیر.
                  /گروس عبد الملکیان/