داستان من و مرورگرها

بعد از اینکه مایکروسافت اعلام کرد دیگه از Ie استفاده نکنید چون آبکشه ما هم دست به کار شدیم تا یک مرورگر نجیب و چشم پاک پیدا کنیم.بعد از جستجو های روز و شب به مرورگری به نام Smart رسیدیم که بعد از مدتی دیدیم به مزاغمان خوش نمیاد. پس دوباره جستجو رو دوباره شروع کردیم که به مرورگری به نام Netscape رسیدیم اما یک ضد حال بد مارو از این مرورگر دور کرد و اونم این بود که (شاید درست بشه) نمیتونیم با این مرورگر مطلبی در بلوگ اسکای بنویسیم چون سیستمش نمیخوره. بعد از مدتی به مرورگر دیگری به نام Opera رسیدیم که مشکل قبلی رو داشت.دیگه داشتم بیخیال اینترنت و وبلاگ و ...میشدم که چشمم به جمال مرورگر دیگری به نام Touchnet آشنا شد.فعلا که داره خوب کار میکنه. اما دیروز که رفتم به مرتضی سر زدم دیدم از Mozila تعریف کرده و از اونجایی که من اهل تغییرات و نو آوری هستم شاید دوباره مرورگرم رو عوض کنم...
اما خودمونیما Ie چیزه دیگریه که دل کندن ازش برایم سخت مینماید
نظرات 3 + ارسال نظر
از دفتر خاطرات یک روانی چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:34 ب.ظ http://limo0o.blogsky.com

تا اونجایی که بخاطرم میاد موزیلا هم خیلی خیلی شبیه نت اسکیپ بوده...شاید اشتباه میکنم ولی این رو از روی وجه تسمیه موزیلا میگم . موزیلا اولین اسم بوده برای مرورگر نت اسکیپ که بین طراحان داخلی نت اسکیپ به صورت شوخی رد بدل میشده....البته دقیقا مطمئن نیستم

مرتضی چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 05:59 ب.ظ http://mortezaa.com

مرگ بر آی ای. موزیلا همون نت اسکیپ اما واقع بین تر و بهتر ش هست.

کتکله جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:09 ق.ظ http://katakalle.com

سلام ! من یه وبلاگ طنز دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد